Dah 6 hari pose...... tibe2 rase nak tukar angin tulis BM lak... so yeah..... since dah 6 hari pose maknenye 3 minggu lagi balik rumah!!!!!!! - throws confetti- You see, I L.O.V.E being at home..... it makes me feel protected for some reasons. I don't feel vulnerable.....its a feeling that someone will always have your back supporting you through your countless ups and downs in life, comforting you...... The feeling is just B.E.A.U.T.I.F.U.L ^_^.ahhhhh..........baru cakap dah rase nak nangis..... T_T
I'm an introvert thats for sure!! kalau orang tak approach dulu jgn harap mulut nie nak manis berbicara. Some people said that i'm too full of myself, berlagak, sombong and perkataan yg sewaktu dengannya.... but of course, me being me tak ambik pusing langsung ape orang cakap as long I feel comfortable being myself....
but my mum said.......
'kalau macam tu sampai bile nak ade kawan??? you have to change your attitude ija, masuk kandang lembu.....'
-sambung sendiri la ek... malas nak tulis..... :P pastu ayah lak....,-
' takpe2..., kalau takde kawan ayah ngan ibu ade..... kawan jugak tu..... swimming sama2, bowling sama2, shopping sama2.... bukan kawan ke tu????'
-Hehehe.... ayah mmg sporting gile!!!!-
That is soooooo not true!!!! who said i don't have friends???? of course ade, kalau tak macam mane nak survive idup sorang2!!!! betul tak???? ^_^ see....I'm not that bad.... ibu.... ija bukannye macam adik tu... friendly tak tentu pasal...... ija spesis friendly yang bertempat..... hehehe :P kalau orang tu pandai approach, ok je klu tak, k.o lew..... huhu.......
Anyway...... Can't wait to see my mum and dad!!!!!! rindu gile.....!!!! hahaha.......3 minggu lagi balik..... yeay!!!!! It's a miracle that I actually rindu kat my brother also!!!
INfo http://abayasuraya.blogspot.com/search/label/MERDEKARAYA SALE
ReplyDelete