Oct 31, 2010

A MONTH WORTH OF POST......

I hate animals right????? But why on earth am I holding a snake???? Obviously I don't know the answer, because if I do, I won't be asking such random question in the 1st place betul tak???? Anyway, saje je nak cakap yang I love animal too...... somewhat....^-^



The other day, ME, AIR & MING kempunan nak makan steamboat but we're too lazy to go out and eat. Thus we ended doing it ourselves. The taste setanding ngan tempat yang kitaorang selalu g tu..... Muahahaha... diorang dah kehilangan 3 client yang sangat "berharga".... ;p




We have chickens, hotdogs, squids, prawns and ape2 je yang kitaorg makan la..... But... IDA, sori tak ajak ko..... kitaorang buat time ko nye konsert amal beb..... lain kali kite buat lagi ek KAKLONG......xoxo



Last but not least, I'm missing MAKCIK-MAKCIK nie soooooo effin' much!!!! TT.TT... Dah 3 tahun tak nampak batang hidung..... mata je yang nampak kat FB......





These monkeys pulak..... rasenye dah 1/2 year tak nampak....... ke dah 1 year???? waaaa....... Bile korang sume nak buat reunion nie.....????? nape lah USM nye cuti selalu tak same ngan korang..... Lame2  boleh dapat depression tau tak??? >.<




Ok.... dah habis dah membebel.....




Oooo... 1 more thing!! I think I've fallen for NO MIN WOO....... his eyes..... weeee...


But then again I always fall for these type of people... The sooo called BAD BOYS but then after 1 month I'll get bored of them....... -.-''

No comments:

Post a Comment